مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 17:152015-05-23اقتصادي

5 سال است «پیک رحمت» خود را مجاز خوانده و حالا می گویند به ما چه؟!


گویی همه منتظرند تا اعتراضات مردم از حد و حدود اعتراضات مدنی بیرون بزند و به حاشیه های متعدد مبتلا شود تا بعد تصمیم بگیرند که چه باید کرد؟ تصمیماتی که البته همه موقتی و منحصر بفرد هستند و هرگز به قوانینی کلی ختم نمی شوند که در نتیجه آنها مؤسسات غیرمجاز .

- بنابراین، جای تعجب ندارد که بشنویم با برملا شدن غیرمجاز بودن این مؤسسه، صف سپرده گذاران مقابل شعبات این مؤسسه غیرمجاز شکل گرفته و حتی کار به تحصن و تجمع های اعتراضی نیز رسیده و در چند نوبت وعده هایی نیز برای آرام کردن معترضان داده شده که البته هیچ کدام عملی نشده است؛ وعده هایی مانند ادغام این مؤسسه در فلان بانک یا ارائه تسهیلات و وام به سپرده گذاران پیک رحمت در به مان بانک که همگی در حد همان وعده باقی مانده اند و بس.

همه این اتفاقات در حالی رخ می دهد که بر اساس همان بند یاد شده در اطلاعیه بانک مرکزی، عالی رتبهترین ناظر این مؤسسات مالی همه مسئولیت ناشی از مراجعه به این دست مؤسسات غیر مجاز را بر عهده مراجعان و مشتریان آن ها می داند و هیچ توضیحی برای سکوت خود در 5 سال گذشته ندارد.

جالب تر اینجاست که هر چه اخبار را زیر و رو کنیم، هیچ اعتراضی مبنی بر سوءاستفاده مدیران این مؤسسه از عنوان بانک مرکزی نخواهیم یافت تا این گونه به نظر برسد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 سال است «پیک رحمت» خود را مجاز خوانده و حالا می گویند به ما چه؟!

5 سال است «پیک رحمت» خود را مجاز خوانده و حالا می گویند به ما چه؟!