مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 16:462015-05-23سياسي

مطالبه گری جامعه از حاکمان مانع بروز بداخلاقی های سیاسی می شود


مطالبه گری جامعه از حاکمان مانع بروز بداخلاقی های سیاسی می شود و با این حال به نظر می رسد که در حوزه اخلاق و سیاست این اخلاق حاکمان نیست که باید تغییر کند؛ - بلکه سطح مطالبه گری مردم باید بر اساس افزایش آگاهی ها از حاکمان تغییر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از خرم آباد، "مرادیان شنبه 2 خرداد در حلقه تعالی صالحین بسیج اساتید دانشگاه لرستان که با موضوع اخلاق سیاسی برگزار شد، گفت: مطالبه گری جامعه از حاکمان مانع بروز بداخلاقی های سیاسی می شود و با این حال به نظر می رسد که در حوزه اخلاق و سیاست این اخلاق حاکمان نیست که باید تغییر کند؛ بلکه این سطح مطالبه گری مردم است که باید بر اساس افزایش آگاهی ها از حاکمان تغییر کند.

وی با بیان اینکه هر حاکمی چه مستبد و چه دموکراتیک تلاش می کند که خود را با همه مطالبات مردم و یا بخشی از آنها تطبیق دهد، افزود: آنچه ضرورت دارد این است که باید باورها، و فرهنگ مردم را تغییر دهیم.

عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: اگر مردم جامعه ای دچار عوام زدگی نباشند و سطح آگاهی آنها رشد یافته باشد، قطعا زمینه های بداخلاقی سیاسی در این جامعه نیز از بین می رود و مردم فریب نمی خورند.

مرادیان بیان کرد: نوع مطالبات یک جامعه در رفتار و اخلاق حاکمان آن تاثیر می گذارد؛ بنابراین هر چه مطالبات مردم به جا و متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری جامعه از حاکمان مانع بروز بداخلاقی های سیاسی می شود

مطالبه گری جامعه از حاکمان مانع بروز بداخلاقی های سیاسی می شود