مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 14:302015-05-23اجتماعي

فرماندار قائم شهر: سرعت گیر های قائم شهر برداشته می شود


طبق نامه استاندار مازندران و تأکید معاون عمرانی وی، باید تمامی سرعت گیر ها در سطح شهر برداشته شود.

- " از شهرستان قائم‎شهر، مهدی محمدی بعدازظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان، اظهار کرد: طبق نامه استاندار مازندران و تأکید معاون عمرانی وی، باید تمامی سرعت گیر ها در سطح شهر برداشته شود.

وی با اشاره به اینکه بعضی از سرعت گیر ها در سطح شهر سبب کاهش تصادفات می شود و باید در جای خود باقی بمانند، افزود: باید از احداث سرعت گیر جدید در سطح شهر جلوگیری شود.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه سرعت گیر های نزدیک به سه راه الغدیر مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد می کند، خاطرنشان کرد: سه سرعت گیر در نزدیکی سه راه الغدیر از کار شناسی برخوردار نیست و باید شهرداری در راستای تخریب آن اقدامات لازم را انجام دهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه بازارچه دستفروشان در خیابان جویبار باید جمع آوری شود، بیان کرد: بیشترین بار ترافیکی خیابان جویبار قائم شهر به دلیل حضور دستفروشان و وانت بار ها است که باید سد معبر شهرداری برای جمع آوری آنها اقدام کند.

محمدی یادآور شد: در گذشته ایستگاه تاکسی خیابان آیت الله صالحی مازندرانی در پی ساماندهی چهارشنبه بازار به داخل بازار انتقال پیدا کرد اما اکنون رانندگان تاکسی با مشکلات بسیاری مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قائم شهر: سرعت گیر های قائم شهر برداشته می شود

فرماندار قائم شهر: سرعت گیر های قائم شهر برداشته می شود