مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 13:002015-05-23بين الملل

فارین پالیسی: سیسی در حال تبدیل شدن به دیکتاتور است


یک پایگاه آمریکایی در گزارشی درباره تلاش های رییس جمهور مصر در عرصه های اقتصادی، سیاست داخلی و خارجی نوشت که عبدالفتاح السیسی بخوبی در حال تبدیل شدن به دیکتاتور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل تاکید شد: دستور کار کنونی قدرت در مصر حول سه موضوع می چرخد: سرکوبی مخالفان و آنچه "ترور" خوانده می شود، حفظ و ادامه دریافت پول نقد از پادشاهی های سنی خلیج فارس و همچنین انجام اصلاحات اقتصادی متوسط .

در این یادداشت با بیان اینکه مقابله با تروریست ها و حملات تروریستی بویژه در سینا، با حمایت مصری ها مواجه شده، تاکید شد: مردم حملات به پلیس، ارتش و دیگر شاخه های دولت را رد کرده و حتی اغلب حامیان اخوان المسلمین و محمد مرسی هم این اقدامات را محکوم کردند .

نویسنده درباره یکی دانستن تروریستها و اعضای اخوان المسلمین و تلاش برای از بین بردن مخالفان سیاسی از این راه هشدار داده و می نویسد که چنین اقدامی سبب پاسخ دادن به خواسته ها و درخواستهای مخالفان نمی شود و ممکن است در آینده سبب اعتراضات گسترده شود.

او با اشاره به نیاز سیسی به حمایتهای مالی کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: مصر برای واردات سوخت و مواد غذایی به منظور حفظ عملکرد و کارایی این کشور بدون پول کشورهای خلیج(فارس) مشکل دارد و شاید قطع برق تابستانه به قطعهای بلندمدت تبدیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارین پالیسی: سیسی در حال تبدیل شدن به دیکتاتور است

فارین پالیسی: سیسی در حال تبدیل شدن به دیکتاتور است