مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 12:102015-05-23بين الملل

چالش افروزی آمریکا در اعزام نیروهای مردمی عراق به استان الانبار


نماینده پارلمان عراق از فراکسیون دولت قانون و مشاور پیشین امنیت ملی این کشور، آمریکا را به تلاش برای ایجاد مانع در مسیر اعزام نیروهای بسیج مردمی به استان الانبار متهم کرد.

موفق الربیعی با صدور بیانیه ای تاکید کرد: واشنگتن فشارهایی را بر حیدر العبادی، نخست وزیر، آغاز کرده است که هدف از این فشارها چالش افروزی در مسیر اعزام نیروهای داوطلب مردمی به استان الانبار است.

آمریکا نگران موفقیت ماموریت نیروهای بسیج مردمی در سرکوب داعش در الانبار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری عراق، واع، از بغداد، در این بیانیه آمده است: پس از آنکه ثابت شد باندهای وابسته به داعش در سایه بی توجهی های آمریکا به ضرورت برخورد با تروریست های داعشی، از سوریه وارد عراق شدند و به رمادی حمله کردند، سنی های مناطق غربی عراق دیگر اعتمادی به آمریکا ندارند.

موفق الربیعی در این بیانیه تصریح کرد: راهبرد آمریکا بر اساس آنچه که نیمه های سال گذشته رییس جمهوری این کشور اعلام کرد تضعیف داعش و پس از آن نابودی این گروه است اما تاکنون ثابت شده است که راهبرد این کشور با شکست سختی مواجه شده است زیرا رمادی مرکز استان الانبار هم سقوط کرد ضمن اینکه باندهای وابسته به داعش در روز روشن و در برابر چشمان آمریکا از سوریه وارد رمادی شده اند و آمریکا بر خلاف تعهداتی که به عراق و سازمان ملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چالش افروزی آمریکا در اعزام نیروهای مردمی عراق به استان الانبار

چالش افروزی آمریکا در اعزام نیروهای مردمی عراق به استان الانبار