مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 12:052015-05-23سياسي

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: فتح خرمشهر یک حرکت ملی و ارزشی برای نظام بود


جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فتح خرمشهر یک حرکت ملی و ارزشی برای نظام بود.

- " از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، محسن اکبری اظهار کرد: حماسه شگرف آزادسازی خرمشهر، پیروزی سروقامتانی را پدید آورد که با فتح آفرینی خود، نهایت ایثار، اوج مظلومیت، انتهای پاک بازی و منتهای توکل را رقم زدند؛ خرمشهر برای ملت ما تنها یک شهر نیست، بلکه تاریخ گویای پایداری، ایثار و جاودانگی انقلاب است.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در زمینه نقش سپاه پاسداران در محرومیت زدایی و حل مشکلات اقشار مختلف جامعه بیان کرد: سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است؛ هر جا در هر بُعدی که انقلاب اسلامی نیاز داشته باشد سپاه آماده کمک رسانی خواهد بود.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه در مناطق محروم توانسته نقش و حضور پررنگی از خود ایفا کند، بیان کرد: عدالت یعنی اینکه مناطق محروم نیز به جایگاهی برسند که همه مردم در آن احساس آرامش می کنند، اگر سپاه به کمک دولت و مردم می رود برای آسایش و رفاه حال خود مردم است.

وی با اشاره به اینکه امروز سپاه در حرکت نرم دشمن قرار گرفته است، گفت: این نیروی عظیم برای تامین امنیت در مناطق حساس مسئولیتی چند برابر دارد که به لطف پروردگار در میان این همه آتشی که در اطرافمان شعله ور است، توانسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: فتح خرمشهر یک حرکت ملی و ارزشی برای نظام بود

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: فتح خرمشهر یک حرکت ملی و ارزشی برای نظام بود