مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 11:502015-05-23حوادث

در هفته گذشته تصادفات درون شهری خراسان جنوبی 28 مجروح بر جای گذاشت


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در طی هفته گذشته بر اثر تصادفات جرحی در جاده های درون شهری استان 28 نفر مجروح شدند.

- " از بیرجند، علیرضا رضایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در هفته گذشته با رعایت قوانین و مقررات از سوی هم استانی ها شاهد تصادفات فوتی در جاده های درون شهری نبوده ایم.

وی به تصادفات جرحی وقوع یافته در هفته گذشته در جاده های درون شهری استان اشاره کرد و افزود: بر اثر این تصادفات با اظهار تاسف تعداد 28 نفر مجروح شدند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی مهم ترین دلیل تصادفات در جاده های درون شهری استان در هفته گذشته را عدم رعایت حق تقدم دانست و افزود: همچنین دلیل 38 درصد از تصادفات درون شهری عدم توجه به جلو، چهار درصد سرعت غیرمجاز و هشت درصد نیز سایر علل بوده است.

رضایی از ثبت 4 هزار و 36 فقره انواع تخلفات رانندگی توسط ماموران پلیس راهور در استان در هفته گذشته خبر داد و افزود: در این مدت تعداد 144 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده اند، توقیف شدند.

وی با بیان اینکه دلیل بی توجهی برخی به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نگاه و نگرش کاربران ترافیکی به وسیله نقلیه به عنوان وسیله تفریحی است، خاطرنشان کرد: با وجود آگاه بودن رانندگان نسبت به قوانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در هفته گذشته تصادفات درون شهری خراسان جنوبی 28 مجروح بر جای گذاشت

در هفته گذشته تصادفات درون شهری خراسان جنوبی 28 مجروح بر جای گذاشت