مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 11:352015-05-23حوادث

رییس محیط زیست بهشهر خبر داد آتش زدن سازیل های میانکاله توسط کارگر دامداری


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر از آتش زدن بخشی از سازیل های جزیره میانکاله توسط یکی از کارگران دامداری مستقر در این پناهگاه حیات وحش خبر داد.

- " در بهشهر، گفت: پایان هفته گذشته، یک مورد آتش سوزی در منطقه استادباقر شبه جزیره میانکاله گزارش شد که ماموران اجرایی مستقر در این پناهگاه حیات وحش بلافاصله به محل عزیمت و در دقایق اولیه نسبت به مهار آتش سوزی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه میزان آتش سوزی حدود 200 مترمربع بوده است، افزود: جست وجو برای شناسایی عامل یا عاملان آتش سوزی، توسط ماموران حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر انجام شد و آنها پس از زمان اندکی، کارگر یکی از دامداری های مستقر در میانکاله را در هنگام آتش زدن مجدد مشاهده و او را پس از دستگیری، تحویل مقامات قضایی دادند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر درباره علت این اقدام شخص متخلف، گفت: به دلیل خوش خوراک بودن جوانه گیاه سازیل که به وفور در شبه جزیره میانکاله یافت می شود؛ کارگران دامداری و چوپانان نسبت به آتش زدن سازیل های خشک شده و قدیمی اقدام می کنند تا این گیاه دوباره جوانه بزند و خوراک دام های آنها تامین شود.

رضااحمدی همچنین از دستگیری صیادان غیرمجاز در تالاب بین المللی میانکاله خبر داد و گفت: صبح امروز سه صیاد متخلف توسط یگان حفاظت میانکاله دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس محیط زیست بهشهر خبر داد آتش زدن سازیل های میانکاله توسط کارگر دامداری

رییس محیط زیست بهشهر خبر داد آتش زدن سازیل های میانکاله توسط کارگر دامداری