مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 10:262015-05-23اقتصادي

بنگاههای اقتصادی برتر کشور معرفی شدند


هر بنگاه اقتصادی در جایزه ملی بهره وری حداکثر 600 امتیاز و در جایزه ملی ارزیابی تجارب موفق نیز به ازای هر پروژه حداکثر 200 امتیاز می تواند به دست آورد، - بنابراین در مجموع دو مرحله، هر بنگاه اقتصادی می تواند یکهزار امتیاز کسب کند و نهایتاً تندیس ملی بهره وری به بنگاههایی که بالاترین امتیازها را کسب کنند، اهدا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ آیین بزرگداشت روز ملی بهره وری و ششمین جشنواره ملی بهره وری صبح روز جاری(شنبه) با با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت، رییس اتاق بازرگانی صنایع و معادن وکشاورزی ایران، معاون وزیر جهاد کشاورزی و ریاست سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی،معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو، روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی،رییس سازمان بهره وری انرژی ایران، مدیرعامل شرکت بهینه سازی مصرف سوخت، دبیرکل خانه کشاورز و همچنین بیش از 300 نفر از صاحبان بنگاههای اقتصادی برتر کشور، برگزار شد.

در مراسم روز ملی بهره وری علاوه بر اعطای تندیس ملی بهره وری، به موفق ترین و برترین شرکت های حاضر در جشنواره نیز لوح تقدیر تجربیات موفق اهداء شد.

فرشید شکرخدایی دبیر جشنواره ملی بهره وری در این مراسم گفت: در ششمین جشنواره ملی بهره وری شاخص های بیش از هزار و300 بنگاه اقتصادی کشور در 35 گروه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنگاههای اقتصادی برتر کشور معرفی شدند

بنگاههای اقتصادی برتر کشور معرفی شدند