مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 10:102015-05-23اجتماعي

طراحی سامانه محاسبات امور درآمد در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان


سامانه محاسبات امور درآمد در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان طراحی و ساخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما رییس شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: این سامانه که سما نام دارد به سفارش شهرداری اصفهان در مدت زمان 3 ماه طراحی و ساخته شد.

دکتر کشمیری با اشاره به اینکه این سامانه هم اکنون در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان نصب شـده است افزود:این سامانه تمام محاسبات صدور پروانه و پایان کار ساختمان از آغاز تا پایان را انجام می دهد.

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید کننده این سامانه نیزگفت:ارتقا و اعتلای کیفی و کمی انواع عملیات محاسباتی ، شفاف سازی نحوه محاسبه برای انواع درخواست ها و کاربری ها ، در اختیار گذاشتن فرم محاسبات با شرح کامل و منطبق بر مصوبات شورای اسلامی شهر از مهمترین قابلیت های این سامانه است.

آقای احمدی با اشاره به امکان صدور فرم معرفی به سازمان تامین اجتماعی به صورت مکانیزه از طریق این نرم افزار افزود: جایگزینی اطلاعات دفترچه تراکم و ارزش افزوده از نقشه های GIS، انجام محاسبات در سطح مدیران، کاربران مناطق، دفاتر کارگزاری و مهندسین طراح و شهروندان و قابلیت ارتباط با سامانه پرداخت بانک و پرداخت وجه در محل، از ویژگی های برجسته این سامانه پیشرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی سامانه محاسبات امور درآمد در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

طراحی سامانه محاسبات امور درآمد در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان