مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 09:062015-05-23اقتصادي

نتایج مزایده سرخابی ها تا ظهر امروز مشخص می شود


رییس سازمان خصوصی سازی ابراز امیدواری کرد هیات واگذاری سرخآبی ها تا ظهر امروز (شنبه) پاسخ تعیین صلاحیت ها را برای این سازمان ارسال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ علی اشرف پوری حسینی در گفتگوی تلویزیونی گفت: همانطورکه می دانید شرکت استیل آذین یکی از متقاضیان خرید باشگاه پرسپولیس است که در مزایده قبلی رتبه سوم خریداران را داشت اما به علت اینکه 2 متقاضی بالاتر از این شرکت مبلغ پیش پرداخت را به موقع واریز نکرده بودند تنها پرونده استیل آذین به هیئت واگذاری ارجاع داده شد.

او گفت: پس از ارجاع پرونده به هیئت واگذاری اهلیت سهامدار عمده این شرکت تایید نشد و قرار شد باشگاه پرسپولیس هم در مزایده چهارم بار دیگر شرکت داده شود.

رییس سازمان خصوصی سازی افزود: به علت اینکه عمده سهامداران شرکت استیل آذین که حدود 98 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند، تغییر کردند و به سبب اینکه حقی از این شرکت ضایع نشود تصمیم گرفتیم برای آشنایی بیشتر با سهامداران جدید این شرکت نشستی برگزار کنیم.

پوری حسینی گفت: سهامداران دیگر شرکت های متقاضی از قبل مشخص بودند و تکلیف آنان مشخص است بنابراین نشستی که با سهامداران جدید استیل آذین برگزار کردیم صرفا برای شناخت بیشتر آنان بود و این نشست به معنای پیروزی در مزایده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج مزایده سرخابی ها تا ظهر امروز مشخص می شود

نتایج مزایده سرخابی ها تا ظهر امروز مشخص می شود