مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 08:502015-05-23سياسي

معرفی مقالات برتر همایش بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی


صاحبان مقالات برگزیده کنگره بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی باز ساختی در مشهد معرفی و تجلیل شدند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما رییس دومین کنگره بین المللی سلولهای بنیادی و پـزشکی باز ساختی دیشب در حاشیه مراسم پایانی این همایش که با حضور دکتر امیرعلی حمیدیه دبیر ستـاد سـلـول های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد گفت:بنفشه دولتیار از پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، سیدهاشم دریا باری از دانشگاه شهید بهشتی تهران، زهرا سلیمانی از دانـشگاه عــلوم پزشکی مشهد، وحید بیاتی از دانشگاه جندی شاپور اهواز و اطهرالسادات جوانمرد از دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان افراد برتر این کنگره در بخش مقالات معرفی شدند.

دکتر علی شمسیان افزود: قطعنامه پایانی کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی را نیز دکتر مریم متین مقدم دبیر علمی این کنگره خواند.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: پیشرفت های خیره کننده در حوزه سلول های بنیادی به عنوان یکی از افتخارات ملی و سرمایه ای ارزشمند به شمار می رود و این دستاوردها در توسعه پایدار کشور نقش بسزایی خواهد داشت.

در بندهایی از این قطعنامه برمواردی چون تعیین چشم انداز و نقشه راه برای استفاده صحیح از سلول های بنیادی در تحقیقات پایه و بالینی، سیاست گذاری صحیح برای تجاری سازی محصولات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مقالات برتر همایش بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی

معرفی مقالات برتر همایش بین المللی سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی