مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 05:452015-05-23بين الملل

رژیم اسراییل نگران قطعنامه کنفرانس ان پی تی


کنفرانس بازنگری در ان پی تی تا ساعاتی دیگر به پایان می رسد و رژیم صهیونیستی نگران است که قطعنامه نهایی این کنفرانس برای برنامه هسته ای پنهانی این رژیم خطراتی به همراه داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، رژیم صهیونیستی نگرانی است که قطعنامه نهایی کنفرانس سازمان ملل درباره منع اشاعه سلاح ها هسته ای، تل آویو را برای اذعان به داشتن زرادخانه های هسته ای تحت فشار قرار دهد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده مقامات اسراییلی نگرانند که در کنفرانس بازنگری پیمان ان پی تی قطعنامه ای درباره آغاز اجلاسی دیگر در زمینه خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای به تصویب برسد.

کنفرانس بازنگری سلاح های پیمان ان پی تی ماه گذشته در شهر نیویورک آمریکا آغاز شد و قرار است تا ساعاتی دیگر در روز جمعه به پایان برسد.

مصر در آغاز این کنفرانس خواستار برگزاری کنفرانسی دیگر در زمینه خاورمیانه عاری از سلاح های هسته ای شد و اعلام کرد که برنامه هسته ای رژیم صهیونیستی باید جزو مهم ترین اولویت های این کنفرانس باشد.

رژیم اسراییل تنها دارنده سلاح های هسته ای در خاورمیانه است و تا کنون از امضای هر گونه پیمان بین المللی برای نظارت بر برنامه هسته ای خود خودداری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم اسراییل نگران قطعنامه کنفرانس ان پی تی

رژیم اسراییل نگران قطعنامه کنفرانس ان پی تی