موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 خرداد 1394 ساعت 05:052015-05-23ورزشي

قهرمانی که جانباز شد ماجرای برخورد جالب قهرمان کشتی کشور با شهید خرازی


مرادعلی شیرانی قهرمان نامدار کشتی اصفهان که در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه جانبازی نائل شد، برخورد جالبی با شهید حسین خرازی داشته که برای ورزشی های اصفهان خاطره شیرینی را بر جای گذاشته است.

- " از اصفهان، سوم خرداد ماه در تاریخ معاصر ایران، روز مقاومت و تجلی فرهنگ ایثار و شهادت ملت ایران است که در این روز و طی عملیات غرورآفرین بیت المقدس شهر خرمشهر از دست دشمن بعثی آزاد شد.

در روزهای ابتدایی سال 61 جمعی از کشتی گیران و رزمی کاران اصفهانی که در بین آنها چهره های سرشناسی حضور داشتند، به طور دسته جمعی راهی جبهه های حق علیه باطل شدند.

مرادعلی شیرانی قهرمان کشتی فرنگی کشور که سابقه مدال برنز جهانی و حضور در المپیک را در کارنامه دارد، یکی از این افراد بود که در عملیات آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع جانبازی نائل شد.

وی که در کارنامه کاری خود سابقه ریاست فدراسیون کشتی و فدراسیون ورزش کارگری را دارد، در مورد حضورش در جبهه های حق علیه باطل گفت: اصفهان در طول تاریخش همیشه مردمانی شجاع و دلیر داشته که برای دفاع از آب و خاک پیشقدم بوده اند.

شیرانی در گفت وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس نیز اصفهانی ها شجاعت های بسیاری داشتند، در دوران هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا جلوی ایران ایستاده بود اما شجاعت و غیرت جوانان ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی که جانباز شد ماجرای برخورد جالب قهرمان کشتی کشور با شهید خرازی

قهرمانی که جانباز شد ماجرای برخورد جالب قهرمان کشتی کشور با شهید خرازی