مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 23:352015-05-22اقتصادي

نرخ مصوب مرغ اعلام شد


رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران گفت: نرخ مصوب مرغ با در نظر گرفتن 500 تومان سود برای خرده فروشی ها 6600 تومان اعلام شد.

- مهدی یوسف خانی در گفت و گو با تسنیم با اشاره به دلایل افزایش قیمت اخیر مرغ، افزود: با وجود افزایش چند صد تومانی قیمت مرغ دربازار مصرف، قیمت این محصول هنوز ارزان است و باید نرخ هرکیلو گرم از این محصول به قیمت تعادلی 7 هزار تومانی برسد.

رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی تهران ادامه داد: ستاد تنظیم بازار برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران و حمایت از تولید پایدار قیمت این محصول را 7 تا 7 هزار و 200 تومان اعلام کرده است اما نرخ این محصول در بازار مصرف کمتر از قیمت در نظر گرفته شده است.

یوسف خانی با پیش بینی افزایش دوباره قیمت مرغ در ماه مبارک رمضان به دلیل بالارفتن تقاضا اظهار داشت: با افزایش تقاضا در ماه رمضان قیمت مرغ در بازار مصرف کمی افزایش می یابد اما به دلیل تولید مناسب در ماه رمضان امسال، بر خلاف شب عید بحث گرانی مرغ وجود ندارد و قیمت این محصول از 7 هزار 100 تا 7 هزار 200 تومان عبور نمی کند.

وی تصریح کرد: اتحادیه روز گذشته قیمت مصوب 6600 تومانی مرغ را با در نظر گرفتن 500 تومان سود در هر کیلوگرم به خرده فروشی ها اعلام کرد اما به دلیل رقابتی که در بازار وجود دارد این نرخ در برخی خرده فروشی ها کمتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ مصوب مرغ اعلام شد

نرخ مصوب مرغ اعلام شد