مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 17:202015-05-22بين الملل

عربستان سعودی به دنبال خرید بمب اتم از پاکستان است


این تصمیم عربستان سعودی همزمان با رسیدن ایران با گروه پنج بعلاوه یک به توافق اولیه در خصوص برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران صورت می گیرد.

بر اساس این توافقنامه تحریم ها علیه ایران لغو خواهد شد، - همزمان با حصول توافق اولیه بین ایران و گروه پنج بعلاوه یک، عربستان سعودی تلاش برای خرید بمب اتم از پاکستان را تشدید کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری البحرین الیوم " در گزارشی به تلاش های عربستان سعودی برای به دست آوردن تسلیحات اتمی از پاکستان پرداخت و گزارش داد: روزنامه ساندی تایمز چاپ لندن اخیرا به نقل از مسئولان آمریکایی- که به نام آنها اشاره نکرد- فاش کرد که عربستان سعودی برای دستیابی به سلاح اتمی آماده از پاکستان تصمیم های راهبردی اتخاذ کرده است.

به نوشته این پایگاه خبری، عربستان سعودی حامی مالی اصلی برنامه و تاسیسات هسته ای پاکستان از سال هزار و نهصد و هفتاد و چهار به شمار می رود.

سال دو هزار و سه پس از اینکه اعلام شد ایران به دنبال برنامه مسالمت آمیز هسته ای است، مسئولان عربستان سعودی تهدید کردند که اگر [به ادعای آنها] ایران سلاح اتمی به دست آورد، عربستان نیز چنین سلاحی به دست خواهد آورد.

سال دو هزار و یازده ترکی الفیصل، رییس سازمان اطلاعات و سفیر پیشین عربستان در آمریکا اعلام کرد که ممکن است عربستان سعودی سلاح اتمی به دست آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان سعودی به دنبال خرید بمب اتم از پاکستان است

عربستان سعودی به دنبال خرید بمب اتم از پاکستان است