مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 16:202015-05-22سياسي

دوم و سوم خرداد ماه جاری صورت می گیرد برگزاری همایش ملی تالش شناسی در رضوانشهر


دبیر علمی همایش تالش شناسی از برگزاری این همایش ملی با ارائه 200 مقاله علمی در دوم و سوم خرداد ماه جاری در رضوانشهر خبر داد.

- ولی جهانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رضوانشهر با اشاره به برگزاری همایش ملی تالش شناسی در این شهرستان اظهار کرد: دوم و سوم خرداد ماه جاری همایش مذکور با مشارکت دانشگاه ها و موسسه های علمی مختلف در سالن همایش دانشگاه کاسپین شهرک ولیعصر (عج) چوکا برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری همایش ملی تالش شناسی را شناسایی تاریخ و فرهنگ حوزه تالش و معرفی قابلیت های این منطقه در عرصه ملی عنوان کرد و افزود: همایش مذکور بستر پژوهشی برای علاقمندان به فرهنگ و تمدن گیلان را فراهم کرده است.

جهانی با بیان اینکه برگزاری همایش ملی تالش شناسی فرصتی برای ارائه دیدگاه ها در مورد موضوع های فرهنگی، میراث معنوی و طبیعی منطقه است، تصریح کرد: برگزاری همایش ها و جشنواره های بومی ـ محلی در شناسایی و معرفی مناطق تاثیرگذار است.

دبیر علمی همایش ملی تالش شناسی از ارسال 200 مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد و بیان کرد: دوم خرداد ماه جاری تعداد 24 سخنرانی در همایش ملی تالش شناسی پیش بینی شده و ضمن اینکه 10 نفر از پژوهشگران در سوم خرداد ماه سخنرانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوم و سوم خرداد ماه جاری صورت می گیرد برگزاری همایش ملی تالش شناسی در رضوانشهر

دوم و سوم خرداد ماه جاری صورت می گیرد برگزاری همایش ملی تالش شناسی در رضوانشهر