مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 15:502015-05-22سياسي

امام جمعه دلوار: آمار بیکاری در استان بوشهر قابل توجیه نیست


مسئولان باید به مشکلات اساسی جوانان نظیر اشتغال توجه کنند چرا که آمار بیکاری در استان قابل توجیه نیست.

- " از بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه این هفته دلوار درباره مباحث سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: جامع ترین و کامل ترین شیوه زندگی و مدیریت خانواده را پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت مکرمشان داشته اند زیرا روش تربیتی آنان برگرفته از وحی و قرآن بوده است.

وی افزود: پیامبر و اهل بیت بر آموزش اعتقادی اهل خانواده تاکید داشتند که باید این امر مهم در برنامه خانواده ها قرار گیرد.

امام جمعه دلوار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار تصریح کرد: انتخاب روز ولادت سالار شهیدان به عنوان روز پاسدار انتخابی شایسته و با مسمی است زیرا امام حسین (ع) بزرگترین پاسدار راستین اسلام و ارزش های دینی بودند و در برابر جنایات استکبار زمان و دشمنان به قیمت جان خود دفاع و در آن راه استقامت کردند.

زاهددوست اضافه کرد: سپاه مولود مبارک انقلاب اسلامی است و در مسیر نورانی اباعبدالله الحسین(ع) حرکت می کند و فداکاری و از جان گذشتگی، ایثار و اخلاص آن حضرت را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار می دهد.

وی با تبریک روز جانباز خاطرنشان کرد: جانبازان ما با وجود تحمل سختی ها و دشواری اما افتخار می کنند که در راه دفاع از انقلاب و ارزش ها و اطاعت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دلوار: آمار بیکاری در استان بوشهر قابل توجیه نیست

امام جمعه دلوار: آمار بیکاری در استان بوشهر قابل توجیه نیست