مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:502015-05-22ورزشي

دایی: حضورم در تراکتورسازی صحت ندارد


تاکنون با هیچ تیمی وارد مذاکره و رایزنی نشده ام و حضورم را به عنوان مربی فصل آینده تراکتور سازی تکذیب می کنم.

علی دایی در گفت و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همه انتظار دارند که تیم شهرداری اردبیل که با حمایت شهردار به این جایگاه رسیده است در همان لیگ دسته یک با قوت حضور داشته باشد و سقوط نکند که حاضر شدن در لیگ برتر پیشکش مسئولان باشد.

وی به عدم حمایت مسئولان اردبیلی برای حضور موفق یک تیم در لیگ برتر اشاره کرد و افزود: هر چند تیم شهرداری نتایج خوبی را در لیگ یک گرفت اما عدم حمایت مسئولان سبب شد تا همچنان برخی از مشکلات و نارسایی ها سرجای خود باقی بماند.

اسطوره فوتبال ایران و آسیا حضور یک تیم اردبیلی را در لیگ برتر نیازمند عزم و همت جدی مسئولان اعلام کرد و ادامه داد: بنده این عزم و همت راسخ را در مسئولان استان اردبیل مشاهده نمی کنم.

دایی بیان کرد: آرزوی همه است که تیم شهرداری در همان لیگ دسته یک باقی بماند و سقوطی به دسته های پایین نداشته باشد تا در یک روند رو به جلو بتوان این تیم را در سال های آینده مورد حمایت بیشتر قرار داد.

وی در مورد حضور خود در یکی از تیم های داخلی و یا خارجی گفت: هنوز در این زمینه تصمیمی نگرفته ام و شایعاتی که مبنی بر حضور بنده در برخی از تیم ها وجود دارد تکذیب می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایی: حضورم در تراکتورسازی صحت ندارد

دایی: حضورم در تراکتورسازی صحت ندارد