مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:452015-05-22سياسي

امام جمعه قوچان: رسالت دانشگاه نباید دست خوش افراد فرصت طلب قرار گیرد


اگر اصول اخلاقی و دینی در دانشگاه ها رعایت نشود آسیب بزرگی به جامعه وارد می شود.

- " از قوچان، حجت الاسلام سید کاظم طباطبایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه قوچان در مصلی قبای این شهرستان اظهار کرد: فراهم کردن بسترهای مناسب تربیتی سبب رشد و ظهور فردی برجسته در جامعه می شود و دو اصل وراثت و تربیت در زندگی انسان حائز اهیمت است.

وی با بیان اینکه در زندگانی امام حسین(ع) نیز این دو اصل وراثت و تربیت، وجود مقدسی چون ایشان را به وجود آوردند، گفت: یک مسلمان نباید نسبت به تربیت فرزندان خود بی تفاوت باشد و باید برای تربیت فرزندان به مواردی همچون حلال بودن خوراک، خلقیات توجه کرد.

خطیب جمعه قوچان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از دست دشمن بعثی، تصریح کرد: هرچند سراسر خاطرات دفاع مقدس عبرت آموز و دارای درس بوده اما فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس به شمار می آید که با عنایات الهی گره خورده است و نباید آن را از یاد برد.

وی ادامه داد: رزمندگان مورد توجه پروردگار بودند و باید عوامل اصلی این پیروزی و موفقیت را که ایمان، شجاعت، مقاومت و اخلاص رزمندگان بوده را مدنظر و مایه درس قرار داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی قوچان با تأکید بر اینکه اگر اصول اخلاقی و دینی در دانشگاه ها رعایت نشود آسیب بزرگی به جامعه وارد می شود، بیان کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قوچان: رسالت دانشگاه نباید دست خوش افراد فرصت طلب قرار گیرد

امام جمعه قوچان: رسالت دانشگاه نباید دست خوش افراد فرصت طلب قرار گیرد