مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 14:352015-05-22سياسي

امام جمعه سلماس: بازدید غرب از تاسیسات نظامی هرگز شدنی نیست


بازدید غرب از تاسیسات حساس هسته ای و نظامی کشورمان هرگز شدنی نیست.

- " از سلماس، حجت الاسلام سیدمحمد موسوی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم، اظهار داشت: بازدید کشورهای غربی از مراکز حساس، کلیدی و شریان های حیاتی کشورمان هرگز شدنی نیست.

وی با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در ارتباط با روز پاسدار، افزود: باید با الهام از فرمایشات علمای اسلام در راستای شناخت هرچه بیشتر اولیای الهی و ائمه معصوم (ع) گام های بلندی برداشته شود.

وی اخلاص، اعتماد داشتن به ذات اقدس الهی، موقعیت شناسی و انجام اقدام لازم برجستگی های شخصیتی ایشان عنوان و خاطرنشان کرد: برای درک هرچه بیشتر و شناخت امام حسین (ع) همچنین تحلیل چگونگی نهضت حسینی باید مطالعه بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه سلماس لزوم ایستادگی مسئولان مقابل زیاده خواهی دشمنان دین و کشور، تلاش مذموم استکبار برای کشاندن دامنه جنگ به مرزهای ایران از جمله فرمایشات رهبری عنوان و تصریح کرد: در صورت وقوع شیطنت علیه ایران، ملت ما با واکنش سخت دشمنان را نابود خواهد کرد.

وی ممنوعیت بازجویی دانشمندان هسته ای و هرگونه بازدید از تاسیسات نظامی و تاکیدات رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر را عنوان کرد و گفت: پیروی از ایشان در همه زمینه ها به ویژه مسائل حساس و تصمیمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سلماس: بازدید غرب از تاسیسات نظامی هرگز شدنی نیست

امام جمعه سلماس: بازدید غرب از تاسیسات نظامی هرگز شدنی نیست