مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 13:202015-05-22سياسي

امام جمعه جیرفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب با تشکیل سپاه محقق شد


هدف از تشکیل سپاه ایجاد یک عامل معنوی قدرتمند برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از جیرفت، حجت‎الاسلام رضا کرمی‎پور ظهر امروز در خطبه‎های نماز جمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه شعبان اظهار کرد: دین اسلام دینی جامع و کامل است که به یک زمان خاص تعلق ندارد، بلکه برای تمام عصرها تعریف شده است.

وی بیان کرد: هنگامی که فتنه‎ای به وجود می‎آید، سخت است که انسان برای رضای خدا تصمیم بگیرد، اما امام حسین (ع) در اوج سختی در این مسیر گام برداشت و اعتماد ایشان به خدا موجب شد که نهضت عاشورا به نسل‎های بعد نیز منتقل شود.

کرمی‎پور با تبریک ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار تصریح کرد: سپاه یک قدرت معنوی برای صیانت از ارزش‎های انقلاب اسلامی به وجود آورد.

خطیب جمعه جیرفت گفت: هدف از تشکیل سپاه ایجاد یک عامل معنوی قدرتمند با ایمان، اقتدار و مجاهدت برای صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که تا آخرین نفس از جایگاه انقلاب اسلامی دفاع کند.

وی با گرامیداشت ولادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) نیز افزود: جانبازان قسمتی از جان خود را برای دفاع از ارزش‎های انقلاب اسلامی نثار کردند و از آن‎ها به عنوان شهدای زنده‎ای یاد می‎شود که جایگاه والایی نزد خداوند دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه جیرفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب با تشکیل سپاه محقق شد

امام جمعه جیرفت: صیانت از دستاوردهای انقلاب با تشکیل سپاه محقق شد