مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 13:052015-05-22ورزشي

تاج: ای . اف . سی با همکاری لیگ برتر انگلیس کارگاه آموزشی برگزار می کند


رییس سازمان لیگ از برگزاری کارگاه آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای مدیران باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با همکاری لیگ برتر انگلیس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مهدی تاج افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا با همکاری لیگ برتر انگلیس یک کارگاه آموزشی در مورد مسایل بازار یابی، رسانه های دیجیتال و اجتماعی و بلیت فروشی در 25 تیر به میزبانی سنگاپور برگزار می کند.

وی گفت: مدیران عامل باشگاه های حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و روسای لیگ هایی که تیم هایشان در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند به این کارگاه دعوت شده اند.

تاج گفت: به این ترتیب مدیران عامل 4 باشگاه ایرانی هم به این کارگاه دعوت شده اند و هزینه های این کارگاه آموزشی را لیگ برتر انگلیس تقبل کرده است.

رییس سازمان لیگ با اشاره به برگزاری دو مسابقه دوستانه در 24تیر در سنگاپور افزود: در این روز دو مسابقه فوتبال هم در سنگاپور برگزار می شود که نخستین دیدار ساعت 16 بین دو تیم اورتون و استوک سیتی و دیدار دوم ساعت 20 به وقت محلی بین دو تیم آرسنال و سنگاپور برگزار می شود و دعوت شدگان روز قبل از کارگاه آموزشی در ورزشگاه تماشاگر این دو مسابقه هم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج: ای . اف . سی با همکاری لیگ برتر انگلیس کارگاه آموزشی برگزار می کند

تاج: ای . اف . سی با همکاری لیگ برتر انگلیس کارگاه آموزشی برگزار می کند