مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 11:502015-05-22فناوري

ورود غیرقانونی اپراتورها به حریم خصوصی مشترکان


معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری موضوع ورود اپراتورهای موبایل به حریم خصوصی مشترکان خبر داد و گفت: در صورت صحت این موضوع قطعا با اپراتورها برخورد خواهیم کرد.

- غلامرضا داداش زاده در گفت وگو با مهر، در مورد انتشار برخی خبرها در سایتهای اینترنتی و شبکه های اجتماعی مبنی بر ورود اپراتورهای موبایل به حریم شخصی مشترکان با نصب یک اپلیکیشن روی سیم کارت، اظهار داشت: این موضوع را از طریق امنیت شبکه پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه به اپراتورهای موبایل تذکر داده شده است خاطرنشان کرد: تا زمانی که صحت و سقم ورود اپراتورها به حریم خصوصی مشترکان که گفته شده از طریق نصب اپلیکیشن روی سیم کارت صورت می گیرد مشخص نشود نمی توان در این مورد نظر قطعی داد.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه اپراتورهای موبایل صحت این موضوع را رد کرده اند گفت: چنانچه این موضوع صحت داشته باشد با اپراتورهای موبایل برخورد خواهد شد.

داداش زاده تصریح کرد: موضوع از نظر فنی در دست بررسی و پیگیری دقیق است و پس از تهیه گزارش، تصمیمات لازم اخذ می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، چندی پیش اخباری در سایتهای خبری و شبکه های اجتماعی باعث تشویش اذهان عمومی شد؛ در این خبر از اپلیکیشن هایی نام برده شد که توسط برخی اپراتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود غیرقانونی اپراتورها به حریم خصوصی مشترکان

ورود غیرقانونی اپراتورها به حریم خصوصی مشترکان