مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 خرداد 1394 ساعت 11:402015-05-22فرهنگي

فارس گزارش می دهد تئاتر بام ایران؛ بر فراز استان تهران


اختتامیه جشنواره اردیبهشت تئاتر استان تهران در حالی برگزار شد که انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند بر سکوی نخست ایستاد و رییس تبلیغات اسلامی این شهرستان نیز به عنوان حامی برتر هنرهای نمایشی برگزیده شد.

- " از شرق استان تهران، اردیبهشت تئاتر، بهانه ای برای هنرمندان گروه های نمایشی است تا بتوانند تمام هنر و استعدادهای خود را بر روی صحنه به نمایش بگذارند؛ هنرمندانی که برای بهترین اجرای خود ساعت های زیادی تمرین می کنند.

در این بین، هنرمندان شهرستان دماوند نیز در ماه اردیبهشتی که گذشت با اجرای چند نمایش مختلف در سالن های آمفی تئاتر کوثر دماوند و وصال رودهن نقش به سزایی در جشنواره اردیبهشت تئاتر استان تهران داشتند.

پس از اجرای گروه های مختلف هنری در ماه گذشته، اختتامیه اردیبهشت تئاتر استان تهران با حضور علی مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و رؤسای اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های استان تهران و جمعی از هنرمندان در شهرستان شهریار برگزار و از بهترین و برترین های نمایش این استان تقدیر شد.

رییس اداره تبلیغات دماوند؛ حامی برتر هنرمندان استان تهران رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در گفت وگو با خب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد تئاتر بام ایران؛ بر فراز استان تهران

فارس گزارش می دهد تئاتر بام ایران؛ بر فراز استان تهران