مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 ساعت 14:252015-05-21دانش

ضرورت فراهم آوری زیرساخت ها برای شرکت های دانش بنیان


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اگر بخواهیم از دستاوردهای شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم باید زیر ساخت های لازم را برای آن ها فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر محمدرضا مخبر دزفولی در افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه زیست فناوری با بیان اینکه حرکت قطار پیشرفت های علمی مدت هاست که آغاز به حرکت کرده است افزود: در بسیاری از عرصه های علمی پیشرفت های شگرفی داشتیم به گونه ای که در برخی از حوزه ها کارهای بزرگی انجام شده است که همه این پیشرفت ها به مدد داشتن ذهن های خلاق و نخبه و عزم بلند محققان و دانشمندان بوده است.

وی با اشاره به آمارها و ارقام ارائه شده در این مراسم گفت: این پیشرفت ها را می توان در نانو تکنولوژی، فناوری هسته ای، مهندسی و سلول های بنیادی مشاهده کرد.

مخبر دزفولی با بیان اینکه این حرکت موردی و جرقه ای نبوده بلکه جزیی از ذات نهاد علم کشور و جوهره مراکز علمی شده است ادامه داد: در یکی دو هفته آینده اولین سند قابل اتکا از تحولات شاخص علم و فناوری کشور که با همکاری وزارت های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت علمی و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده است رونمایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فراهم آوری زیرساخت ها برای شرکت های دانش بنیان

ضرورت فراهم آوری زیرساخت ها برای شرکت های دانش بنیان