مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 اردیبهشت 1394 ساعت 09:452015-05-21ورزشي

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله


مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله در 24 رشته از جمله 13 رشته ویژه برادران پایور، شش رشته ویژه خواهران پا یور و پنج رشته ویژه سربازان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،این جشنواره با حضور دو هزار و 200 ورزشکار در رشته های رزمی از جمله جودو، کاراته، تکواندو، آمادگی جسمانی، فوتبال، فوتسال و کوهپیمایی در ارتفاعات توچال برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در این مراسم گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله یکی از برنامه های سال 93 این قرارگاه بود که با اهداف بهره گیری از فرصت ها برای هدایت و اهداف انسانی، تقویت نیروی انسانی، ایمان و همت بلند، ارتقای بنیه دفاعی و آمادگی جسمانی، حفظ سلامت و بالابردن آمادگی روحی و تحقق فرمان رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

سردار سرتیپ نوریان افزود: قرارگاه ثارالله با ابتکار عمل موفق شده است یک شورای راهبردی در استان های تهران و البرز تشکیل و برنامه ریزی های نوینی انجام دهد و رقابت های ورزشی را توسعه بدهد.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: این روزها، روزهای تجدید عهد و پیمان با امام راحل است که به نام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) نامگذاری شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه ثارالله در ادامه با بیان اینکه استعدادیابی برای ارتقا و توسعه ورزش همگانی از دیگر اهداف برگزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله

برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی ثارالله