مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 18 اردیبهشت 1394 ساعت 11:052015-05-08سياسي

30 سال «اطلاعات» را نگه داشتن هنر است


حجت الاسلام والمسلمین محمود دعایی مرد رسانه ای بود که به پاس 35 سال خدمت ماندگار در سرپرستی موسسه اطلاعات به مردی که هم با عقلش زندگی می کند هم با دل و احساسش ، مردی که 30 سال اطلاعات را نگه داشت، هنر کرده است.

، مردی آمیخته از چند ویژگی مختلف ، مردی که به آینده خوشبینانه نگاه می کند ، مردی که زندگی ساده دارد و تاکنون جوگیر نشده است ، مرد نجابت، مرد اخلاق و مردی که برای ماندگاری در تاریخ اخلاق را بر همه چیز مقدم دانست ، مردی که تواضع او هیچ گاه رنگ تملق و کرنش نداشت ، مردی که ظلم پذیری نداشته است ، مردی که واسط بین دوستان انقلابی بوده است و مردی که بی ادعا بوده است.

توصیف شد.

البته در توصیف او از بدی هایش هم گفته شد، یکی از بدی هایش این است که به هیچ وجه هدیه قبول نمی کند،اگر هدیه از فردی هم بگیرد به فرد دیگری می دهد و اگر از او هدیه نگیری قهر می کند.

***به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه گذشته 17 اردیبهشت ماه در مراسم تجلیل از سید محمود دعایی شخصیت های فرهنگی هنری و سیاسی درباره زوایای شخصیتی و کاری سید محمود دعایی سخنرانی کردند، البته هم به زوایای مختلفش اشاره کردند و هم بدی هایش اما مبنا بر خاطره گویی بود.

در این مراسم که در محل مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد،شخصیت های فرهنگی هنری و سیاسی از جمله آیت الله سید حسن خمینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 سال «اطلاعات» را نگه داشتن هنر است

30 سال «اطلاعات» را نگه داشتن هنر است