مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 12:002015-05-07اجتماعي

امروز صورت گرفت آغاز به کار سی و سومین دوره مسابقات هنرهای نمایشی در فردوس


سی و سومین دوره مسابقات هنرهای نمایشی دانش آموزی خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان فردوس کار خود را آغاز کرد.

- " از فردوس، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان فردوس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح سی و سومین دوره مسابقات هنرهای نمایشی دانش آموزی که در محل تالار محراب این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده، توانمندسازی دانش آموزان است.

سیدمهدی علیپرست گفت: هنر نمایشی همزاد انسان و از قدمت بالایی برخوردار است و هنر است که می تواند دانش آموزان را توانمند، شجاع، انتقادگر و انتقاد پذیر کند و در کنار دانش آموزان، معلمان نیز توانمند می شوند و امروز با هدف توانمندسازی دانش آموزان و معلمان در هر مدرسه از شهرستان فردوس یک گروه نمایش و یک گروه سرود تشکیل شده است.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که دانش آموزان نباید فقط وقت خود را صرف کلاس درس کنند بلکه باید در فعالیت های فرهنگی و هنری نیز حضوری فعال داشته باشند چرا که هنر، سرود و تئاتر نیز یک کلاس درس و در رشد و پویایی دانش آموزان بسیار موثر است.

رییس اداره آموزش و پرورش فردوس با تاکید بر اینکه باید بدنبال احیای هنرهای اصیل ایرانی باشیم، تصریح کرد: نباید بگذاریم هنرهای اصیل ایرانی به فراموشی سپرده شود، هنرهایی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز صورت گرفت آغاز به کار سی و سومین دوره مسابقات هنرهای نمایشی در فردوس

امروز صورت گرفت آغاز به کار سی و سومین دوره مسابقات هنرهای نمایشی در فردوس