مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:502015-05-07سياسي

آیت الله علوی گرگانی: شهادت جوانان در عراق معنای اصلی اطاعت محض از فرمان ولایت است


اکنون جوان های بسیاری در عراق در جبهه های مقابله با ظلم حضور یافته و به شهادت می رسند که این موضوع معنای اصلی اطاعت محض از فرمان ولایت است.

- " از قم، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه خداوند بندگان خود را به سمت تقوا و ایمان هدایت می کند ابراز کرد: قرآن کریم برای هر فردی هدایت گر نیست بلکه متقیان می توانند از برکات این کتاب الهی استفاده کنند.

وی به برخی از ویژگی های افراد متقی اشاره کرد و افزود: مومنان باید به صورت مستمر حضور امام زمان(عج) در هر مکانی را باور داشته باشند تا بتوانند عبادات خود را با دقت بیشتری انجام دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه افراد فروتن در دنیا و آخرت جایگاه والایی را به خود اختصاص می دهند گفت: هر فردی سعادت نوکری اهل بیت(ع) را ندارد اما افراد نباید برای رسیدن به جایگاه های متعالی از هیچ اقدامی دریغ کنند و رضایت خداوند تبارک و تعالی را در اولویت امور زندگی خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه دستورات انبیاء الهی در جامعه اسلامی کاربردهای بسیاری دارد تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس جوانان ایرانی به فرمان امام خمینی(ره) جان خود را برای دفاع از ایران اسلامی فدا کردند اکنون نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علوی گرگانی: شهادت جوانان در عراق معنای اصلی اطاعت محض از فرمان ولایت است

آیت الله علوی گرگانی: شهادت جوانان در عراق معنای اصلی اطاعت محض از فرمان ولایت است