مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 11:002015-05-07اقتصادي

فرماندار کرمانشاه هشدار داد جلوگیری از ایجاد شهرک های حاشیه نشین در کرمانشاه


فرماندار کرمانشاه با اشاره به وضعیت ساخت و ساز در شهر کرمانشاه، گفت: نباید اجازه داد که شهرک های حاشیه نشین دیگری با هزاران مشکل تبعی ایجاد شود.

- " از کرمانشاه، فضل الله رنجبر پیش از ظهر امروز در دومین اجلاس ماهیانه اصناف و اتحادیه های استان کرمانشاه اظهار کرد: اصناف و مشاغل خدماتی ظرفیت بسیار خوب و مناسبی برای ایجاد اشتغال و کاهش بیکاری شهرستان محسوب می شود.

وی بیان داشت: البته این موضوع شامل اصنافی که اشباع شده نیست و باید با کار کارشناسی و استفاده از نظرات مشاوران، برنامه ریزی در زمینه هایی انجام شود که امکان ایجاد اشتغال وجود دارد.

فرماندار کرمانشاه ضرورت نهادینه کردن جایگاه اصناف را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: با این اقدام اصناف در کانون توجه مسئولان قرار می گیرند.

رنجبر یادآور شد: بخش دولتی به تنهایی از عهده رفع مشکلات برنمی آید و باید با حمایت بخش خصوصی بخشی از امور را به آن ها محول کرد.

وی تحقق این موضوع را دشوار توصیف کرد و ادامه داد: بخش دولتی به جای فراهم کردن بستر و تسهیل شرایط برای فعالیت بخش خصوصی مانع تراشی می کند.

رنجبر عمل نکردن مجموعه موجود در استان به صورت یک سیستم را یکی از موانع جدی برشمرد و خاطرنشان کرد: کم رنگ شدن هم دلی بین مسئولان دولتی و خصوصی نیز مزید بر علت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار کرمانشاه هشدار داد جلوگیری از ایجاد شهرک های حاشیه نشین در کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه هشدار داد جلوگیری از ایجاد شهرک های حاشیه نشین در کرمانشاه