مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 06:052015-05-07اقتصادي

گزارش وزارت راه و شهرسازی از قیمت آپارتمان


افزایش 3/ 51 درصدی حجم معاملات بازار مسکن در سال 1393، نسبت به سال گذشته براساس اطلاعات استخراج شده از سامانه ثبت معاملات املاک گویای سرآمدن دوران رکود در بخش مسکن است.

- وزارت راه وشهرسازی در تازه ترین گزارش خود از افزایش 3/ 51 درصدی معاملات مسکن در شهر تهران طی سال 93 خبر داد و آن را نشانه ای از خروج تدریجی بازار مسکن از حالت رکود عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدنیای اقتصاد، وزارت راه وشهرسازی در این گزارش که به تازگی در قالب فصلنامه اقتصاد مسکن از طرف دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن این وزارتخانه منتشر شده، آورده است: افزایش 3/ 51 درصدی حجم معاملات بازار مسکن در سال 1393، نسبت به سال گذشته براساس اطلاعات استخراج شده از سامانه ثبت معاملات املاک گویای سرآمدن دوران رکود در بخش مسکن است.

مقایسه حجم معاملات در سه ماه پایانی سال نسبت به فصل قبل حاکی از رشد 1/ 23 درصدی این شاخص است که می توان آن را نشان از آغاز دوران رونق دانست.

براساس این گزارش، متوسط قیمت هرمترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران در سال 93، معادل 4 میلیون و100 هزار تومان بوده که در مقایسه با یکساله 92، رشد 4/ 4 درصدی داشته است.

همچنین در این گزارش متوسط قیمت یک مترمربع زمین یا ساختمان کلنگی مسکونی در مناطق 22 گانه شهر تهران طی فصول بهار تا زمستان 1393، معادل 5 میلیون و 600 هزار تومان اعلام شده که ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش وزارت راه و شهرسازی از قیمت آپارتمان

گزارش وزارت راه و شهرسازی از قیمت آپارتمان