مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 اردیبهشت 1394 ساعت 01:452015-05-06سياسي

دولت مستعفی یمن مداخله نظامی زمینی جامعه جهانی را خواستار شد


دولت (مستعفی) یمن روز چهارشنبه در نامه ای به شورای امنیت سازمان ملل، مداخله نظامی زمینی جامعه بین المللی را در این کشور خواستار شد.

خالد الیمانی، نماینده یمن در سازمان ملل در این نامه نوشت ما از جامعه جهانی می خواهیم هر چه زودتر برای نجات یمن و بویژه شهرهای عدن و تعز، نیروی زمینی به این کشور گسیل دارند.

الیمانی، ضمن محکوم کردن اقدامات حوثی ها از جمله تیراندازی آنها به کسانی که قصد فرار از کشور را داشته اند، از سازمان های بشردوست بین المللی خواست موارد نقض حقوق بشر علیه مردم بی دفاع را در کشورش به سندیت درآورند.

وی ادعا کرد حوثی ها هر جنبنده ای را در شهر عدن هدف قرار می دهند، مانع از فعالیت گروه های امداد رسان و سازمان های بشردوست می شوند و با آتش توپخانه، خانوارهایی که قصد فرار از محله های تحت محاصره عدن را دارند هدف قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از نیویورک، الیمانی در نامه خود افزود دولت از همه راه ها برای تحت پیگرد قرار دادن حوثی ها و نیروهای وفادار به علی عبدالله صالح رییس جمهور اسبق یمن در مجامع حقوقی و قضایی بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی استفاده خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی یمن مداخله نظامی زمینی جامعه جهانی را خواستار شد

دولت مستعفی یمن مداخله نظامی زمینی جامعه جهانی را خواستار شد