مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 22:252015-05-06سياسي

سردار سلامی: از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم


جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: ما به آمریکا هشدار می دهیم که جمهوری اسلامی برای جنگ های طولانی مدت با امکان حقیقی پیروزی قدرت سازی کرده و از جنگ با آمریکا استقبال می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه خبرنگاران، سردار "حسین سلامی" جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در اخبار سراسری شبکه یک سیما در واکنش به تهدید نظامی مقامات آمریکایی اظهار داشت: دوران به کار بردن قدرت نظامی پایان یافته و آمریکا نباید پیروزی های گذشته خود بر ارتش های پوسیده که شبیه مانور بدون دشمن و شوی نظامی بود را با درگیری با ایران عزیز و اسلامی مقایسه کرده و دچار خطا در محاسبه و اشتباه در برآورد شوند.

سردار سلامی ادامه داد: بنده به عنوان یک فرمانده نظامی جنگ دیده که در دوران جوانی در جنگ بزرگ شده ام و جنگ برایم پدیده ای واقعی و نه ذهنی است، به آنها هشدار می دهم و می گویم ما بیش از آنکه برای صلح، سازش و تعامل با آنها قدرت ساخته باشیم برای جنگ های گسترده و طولانی مدت با امکان حقیقی پیروزی و غلبه بر آنها قدرت سازی کرده ایم.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه اگر آمریکا بخواهد از پایگاه هوایی روی زمین استفاده کند باید بداند که آنها به آتش کشیده خواهد شد، افزود: اگر هواپیماهای آنها می خواهند در آسمان پرواز کنند بدانند تمام طبقات و سقف های مختلف آسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی: از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم

سردار سلامی: از جنگ با آمریکا استقبال می کنیم