مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 21:052015-05-06اقتصادي

سفر هیات سرمایه گذاری اتریش به بوشهر


هیاتی از کشور اتریش برای بررسی قابلیت های سرمایه گذاری استان بوشهر در بخش گردشگری با سفر به این استان با استاندار بوشهر دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا استاندار بوشهر عصر چهارشنبه در این نشست گفت: بوشهر با داشتن سواحل زیبا و قابلیت های فراوان زمینه مناسبی برای اجرای طرح دهکده گردشگری فراهم کرده که فاز نخست این طرح در 100 هکتار اجرا می شود.

مصطفی سالاری افزود: طرح جامع دهکده گردشگری بوشهر در ساحل و امتداد بزرگراه ورودی این شهر تهیه و آماده اجراست.

وی با اشاره به اینکه عملیات زیرساختی این طرح آغاز شده است یادآورشد: این دهکده ضمن اینکه جلوه و منظره زیبایی از خلیج فارس برای گردشگران قرار داده امکانات مهمی برای اجرای طرح هایی مانند بازی های دریایی، رستوان، هتل و انواع تفریحات فراهم کرده است.

استاندار بوشهر افزود: این دهکده با قرار داشتن در موقعیت بسیار مهم دریا و خشکی ظرفیت های مهمی در حوزه سرمایه گذاری ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: با تکمیل زیرساخت های دهکده گردشگری ارایه تسهیلات به سرمایه گذاران در این بخش فراهم می شود و بدون تردید بوشهر برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده است.

هیات اتریشی نیز که از قابلیت های گردشگری شهرستان های بوشهر و تنگستان دیدن کرده در این نشست یادآورشد : برای ارائه طرح ها در دهکده گردشگری ساحلی بوشهر ضم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر هیات سرمایه گذاری اتریش به بوشهر

سفر هیات سرمایه گذاری اتریش به بوشهر