مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 20:152015-05-06دانش

رییس دانشگاه بیرجند: دانشگاه بیرجند به خوابگاه برای دانشجویان متاهل نیاز دارد


رییس دانشگاه بیرجند مهمترین نیاز دانشگاه بیرجند را ساخت خوابگاه دانشجویان متاهل دانست بر تاسیس و توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای ایجاد اشتغال تاکید کرد.

- " از بیرجند، خلیل خلیلی ظهر امروز امروز در نخستین مجمع بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند اظهار داشت: دانشگاه بیرجند در حال حاضر بیش از 14 هزار پرسنل آموزشی و دانشجویی دارد که 26 درصد از دانشجویان آن در مقطع تحصیلات تکمیلی و در 17 دانشکده و سه آموزشکده اقماری از فردوس گرفته تا نهبندان مشغول کسب علم و دانش هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه بیرجند علاوه بر کارکرد آموزشی و پژوهشی، کارکرد فرهنگی هم دارد، افزود: اگر براساس نظر کارشناسان و مدیران ارشد نظام خراسان جنوبی طی چند سال متوالی به عنوان امن ترین استان کشور معرفی می شود؛ باید دلیل آن را در فرهنگ اصیل اسلامی و تاثیرگذار مردم استان دانست.

رییس دانشگاه بیرجند با اشاره به 25 برابر شدن دانشجویی خراسان جنوبی، تصریح کرد: در تراز ورودی دانشجویی دانشگاه ها و موسسات عالی کشور، دانشگاه بیرجند در چهار رده آخر انتخاب قرار دارد اما در قبولی مقاطع تحصیلات تکمیلی، دانشجویان این دانشگاه با کسب رتبه های تک رقمی جایگاه چهار رتبه نخست کشور را به خود اختصاص می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه بیرجند: دانشگاه بیرجند به خوابگاه برای دانشجویان متاهل نیاز دارد

رییس دانشگاه بیرجند: دانشگاه بیرجند به خوابگاه برای دانشجویان متاهل نیاز دارد