مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 18:262015-05-06دانش

نمایشگاه دایمی دانشگاه آزاد به زودی در تهران ایجاد می شود


معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح سالن این دانشگاه گفت: هفته آینده گردهمایی بزرگ دانشجویان شامل کانون های دانشجویی، نشریات دانشجویی و .

- .

در اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، طه هاشمی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد در مراسم افتتاح سالن این دانشگاه در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب گفت: موضوع کتاب بسیار مهم و بااهمیت است، با این حال سرانه مطالعه در کشور ما پایین است و دانشگاه آزاد در دور جدید فعالیت خود موضوع سرانه مطالعه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه در فصل جدید فعالیت های دانشگاه آزاد بخش نشر و چاپ رسالت ویژه پیدا کرده است، اظهار داشت: اساسنامه جدیدی برای این حوزه تصویب شده است و دانشگاه آزاد قوی ترین چاپخانه های کشور را در اختیار دارد با این حال فعالیت این چاپخانه تناسبی با ظرفیت نشر کشور ندارد.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد ادامه داد: امسال معاونت های مرتبط با حوزه نشر دانشگاه آزاد برای اولین بار به صورت متمرکز در نمایشگاه کتاب حضور پیدا کرده اند، تصریح کرد: ما به سمت ایجاد نمایشگاه های دایمی حرکت می کنیم وبه زودی نمایشگاه دایمی دانشگاه آزاد در تهران افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دایمی دانشگاه آزاد به زودی در تهران ایجاد می شود

نمایشگاه دایمی دانشگاه آزاد به زودی در تهران ایجاد می شود