مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:502015-05-06سياسي

گزارش فارس از جنوب کرمان ایثار معلمانی که با مهربانی دانش آموزان عجین شد


قهرمانان این گزارش با وجود تحمل درد و رنج حاصل از بیماری در کلاس درس حاضر می شوند و معتقد هستند در کنار دانش آموزان خود هزار برابر بیشتر از جلسات شیمی درمانی طاقت فرسا، - " از جیرفت، معلم شمعی است که می سوزد تا به اطرافیانش نور و روشنایی بخشد این تنها واژه ای است که در توصیف قهرمانان این گزارش می توان بیان کرد، دو قهرمان که با وجود تحمل درد و رنج حاصل از بیماری در کلاس درس حاضر می شوند و همچنان به وظیفه خود عمل می کنند و معتقد هستند در کنار دانش آموزان خود هزار برابر بیشتر از جلسات شیمی درمانی طاقت فرسا احساس بهبودی می کنند.

به مناسبت بزرگداشت روز معلم با این دو فرشته که اخبار ایثارگری آنها در برخی خبرها آمده گفت وگو می کنیم، گر چه احساس زیبای آنها برای ما قابل لمس نیست، اما می توان در گفت وگو با آنها ذره ای از این دریای محبتشان را به تصویر کشید.

عصمت خالصی معلم فداکاری است که این روزها در بیست و چهارمین سال تدریسش با وجود بیماری تومور مغزی و با وجود اینکه تاکنون سه عمل جراحی سنگین پیاپی انجام داده است، لحظه ای از کارش غافل نشده و بلافاصله بعد از بهبودی سر کلاس درس حاضر شده است.

وی متولد 1349 شهر دوساری است، دو فرزند به نام های ریحانه و امیرمنصور دارد که در کلاس دوم راهنمایی و چهارم دبستان درس می خوانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از جنوب کرمان ایثار معلمانی که با مهربانی دانش آموزان عجین شد

گزارش فارس از جنوب کرمان ایثار معلمانی که با مهربانی دانش آموزان عجین شد