مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 16:152015-05-06اجتماعي

رییس آموزش و پرورش قائم شهر عنوان کرد شناسایی 28 مدرسه خط قرمز در قائم شهر


رییس اداره آموزش و پرورش قائم شهر گفت: واحد کارشناس سلامت و پیشگیری در مقابله با آسیب های اجتماعی، در آموزش و پروش راه اندازی شد که تاکنون 28 مدرسه خط قرمز توسط کارشناسان مربوطه شناسایی و بررسی های لازم برای آنها شکل گرفت.

- " از قائم شهر، محمد رسولی بعدازظهر امروز در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت هفته معلم در جمع اصحاب رسانه این شهرستان اظهار کرد: نگاه آموزش و پرورش بر توجه به سرمایه انسانی ، ارتقای سطح کرامت حرفه ای معلمان، توسعه مشارکت و بهسازی نظام آموزشی استوار است.

رسولی با اشاره به اهداف نظام آموزش و پرورش در چشم انداز 20 ساله، افزود: باید وفاق انسانی و مشارکت ها افزایش پیدا کند تا هدف این چشم انداز مهم، محقق شود.

وی با بیان اینکه نگاه نظام آموزش و پرورش به سمت حمایت از مدارس غیردولتی است و با ارائه بسته های حمایتی، ارتقای کیفی مدارس افزایش پیدا می کند، گفت: از جمعیت 12 میلیون و 500 نفری دانش آموزان فقط یک میلیون نفر در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول ادامه داد: برای حمایت از مدارس غیردولتی و ارتقای سطح کیفی آموزش در شهرستان قائم شهر، به 355 دانش آموز، بسته های حمایتی ارائه شد.

رییس آموزش و پرورش قائم شهر با بیان اینکه با وجود مدیران سنتی اهداف آموزش و پرورش تحقق پیدا نمی کند، افزود: با برگزاری آزمون های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس آموزش و پرورش قائم شهر عنوان کرد شناسایی 28 مدرسه خط قرمز در قائم شهر

رییس آموزش و پرورش قائم شهر عنوان کرد شناسایی 28 مدرسه خط قرمز در قائم شهر