مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:152015-05-06حوادث

تشریح ماجرای سرقت 700 میلیونی از زبان همسایه دیوار به دیوار


سارقی که در آخرین روزهای تعطیل نوروزی با برنامه ریزی پیچیده از طریق سوراخ کردن دیوار به سرقت میلیونی از یک صرافی در خیابان فردوسی اقدام کرده بود؛ دستگیر شد.

همسایه این مغازه صرافی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و صیما در صحنه جرم، جزییات سرقت این سارقان را تشریح کرد.

وی گفت: هشتم فروردین امسال دو سارق با سوء استفاده از تعطیلی مغازه ها پس از شکافتن دیوار یکی از صرافی های واقع در خیابان فردوسی وارد این ساختمان شدند و به گاوصندوق آن دستبرد زدند.

این همسایه دیوار به دیوار صرافی افزود: این سارقان پس از آن که در این گاو صندوق رقم قابل توجهی نیافتند در کمال خونسردی یک روز را در محل مانده و روز بعد به طبقه پایین این ساختمان مراجعه کرده و اقدام به سوراخ کردن دیوار صرافی مجاور با کلنگ و دستگاه فرز کردند.

وی گفت: سارقان پس از شکافتن دیواری که مماس با بدنه گاوصندوق بود، بدنه گاوصندوق را باز کردند و نزدیک به 750 میلیون تومان ارز، پول نقد و کلکسیونی از طلاهای قدیمی شامل انگشتر و سکه های با ارزش طلا را ربودند و در روز دهم فروردین ماه در کمال خونسردی از محل خارج شدند.

سارق دستگیر شده هم در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: همدست دیگرش که این سرقت را به طور کامل طراحی کرده است؛ پس از سرقت به امریکا متواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ماجرای سرقت 700 میلیونی از زبان همسایه دیوار به دیوار

تشریح ماجرای سرقت 700 میلیونی از زبان همسایه دیوار به دیوار