مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 15:062015-05-06دانش

امکانات دولتی نتوانسته جوابگوی نیاز دانشگاه های کشور باشد


امکانات دولتی نتوانسته جوابگوی نیاز دانشگاه ها باشد؛ به طوری که وقتی بنده از خوابگاه های دانشجویی دانشگاه بیرجند بازدید می کنم، - خجالت می کشم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجو از بیرجند، "خلیل خلیلی امروز در اولین مجمع بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه بیرجند در حال حاضر حدود 13 هزار دانشجو دارد، گفت: در حال حاضر 26درصد دانشجویان دانشگاه بیرجند در مقطع تحصیلات تکمیلی تحصیل می کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون حدود 400 دانشجوی دکترا و بیش از 3000 دانشجوی کار شناسی ارشد در دانشگاه بیرجند تحصیل می کنند، بیان داشت: دانشگاه بیرجند دارای 11 دانشکده و 3 آموزشکده در سراسر خراسان جنوبی است.

رییس دانشگاه بیرجند با بیان اینکه دانشگاه بیرجند علاوه بر کارکرد آموزشی و پژوهشی، کارکرد فرهنگی هم دارد، گفت: اینکه خراسان جنوبی چندین سال است امن ترین استان کشور می شود؛ بدلیل فرهنگ خوب مردم استان است.

خلیلی با بیان اینکه محوریت فعالیت ها در خراسان جنوبی آموزشی است، گفت: جمعیت دانشجویی خراسان جنوبی نسبت به ابتدای انقلاب بیش از 25 برابر شده است که نشان دهنده توجه بیش از به پیش به دانشگاه های استان است.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در زمینه های علمی پیشرفت های قابل توجهی داشته است، گفت: متاسفانه دولت نتوانسته هم پای این رشد پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات دولتی نتوانسته جوابگوی نیاز دانشگاه های کشور باشد

امکانات دولتی نتوانسته جوابگوی نیاز دانشگاه های کشور باشد