مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:302015-05-06دانش

برترین عکس های میکروسکوپی فردا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی می شوند


مدیرکل انجمن های علمی و امور المپیادهای دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اعلام برندگان مسابقه بین المللی عکاسی میکروسکوپی در روز پنج شنبه 17 اردیبهشت ماه خبر داد.

- " به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، مالک نادری مدیرکل انجمن های علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در افتتاحیه دومین نمایشگاه بین المللی عکس های میکروسکوپی گفت: 2 مسابقه عکاسی میکروسکوپی و سازه های لحیم کاری جزو فعالیت های موفق دانشگاه امیرکبیر به شمار می آیند.

وی با یادآوری اینکه مسابقه عکاسی میکروسکوپی امسال در سطح بین المللی برگزار می شود، افزود: در این رقابت ها ضمن معرفی بهترین عکس های میکروسکوپی پژوهشگران، اعضای هیات علمی و دانشجویان حوزه های مختلف علمی، پیشرفت ها و یافته های اخیر در زمینه عکس میکروسکوپی مورد توجه قرار می گیرند.

نادری چشم انداز اداره کل انجمن های علمی و امور المپیادها را تحقق روحیه نوآوری و کارآفرینی در فضای پرنشاط علمی دانشجویی برشمرد و افزود: به منظور ایجاد رقابت میان انجمن های علمی دانشگاه تندیسی در نظر گرفته شده که هر سال به یکی از انجمن های برتر اعطا می شود.

وی ایجاد مرکز ایده پردازی، نوآوری و فناوری را در راستای حمایت و تشویق صاحبان ایده دانست و اظهار داشت: طرح هایی که قابلیت اجرا داشته باشند به شرط اینکه در مدت 6 تا 9 ماه به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین عکس های میکروسکوپی فردا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی می شوند

برترین عکس های میکروسکوپی فردا در دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی می شوند