مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:252015-05-06سياسي

رییس دانشگاه باهنر کرمان: دانشگاه ها را با علم و اخلاق واکسینه کنیم


رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: دنبال این هستیم که دانشگاه را با علم و اخلاق واکسینه کنیم.

- " از کرمان، محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز در آیین دهمین جایزه افضلی پور اظهار داشت: مهم ترین عنصر کار مرحوم افضلی پور عشق در کار بوده و لقب کیمیای عشق برازنده وی است.

فدایی بیان کرد: افضلی پور دنبال نام و القاب نبود در جای جای دانشگاه مورد نظر افضلی پور باید عشق موج بزند و دانشجویان نباید برای سرگرمی و یا روند زندگی دانشگاه را ادامه بدهند و در دانشگاهی که افضلی پور آن را مطلوب می دانست باید با عشق تلاش شود.

وی تصریح کرد: دانشجویان دارای عشق به علم و اخلاق بسیار موفق هستند و سیاست ما در دانشگاه نگهداشتن دانشجویان و هیئت علمی دارای علم و اخلاق است.

فدایی بیان داشت: دنبال این هستیم که دانشگاه را با علم و اخلاق واکسینه کنیم هم در بعد علمی و هم در بعد اخلاقی که مشکلات جامعه را نیز می تواند، حل کند.

رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: چهلمین سالگرد تاسیس این دانشگاه است و ما با قدرت کار می کنیم و با عشق است که می توانیم به تعالی برسیم و ما هم برای این مهم تلاش می کنیم.

انتهای پیام/2446/گ20 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه باهنر کرمان: دانشگاه ها را با علم و اخلاق واکسینه کنیم

رییس دانشگاه باهنر کرمان: دانشگاه ها را با علم و اخلاق واکسینه کنیم