مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 14:252015-05-06سياسي

مدیرعامل برق جنوب کرمان خبر داد جمع آوری 15 هزار اشتراک غیرمجاز برق در جنوب کرمان


مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان گفت: طی سال گذشته 15 هزار اشتراک غیرمجاز برق در جنوب کرمان جمع آوری شد.

- " از جیرفت، عبدالوحید مهدوی نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن هشدار جدی به افرادی که به هر شکلی در انشعاب های غیرمجاز دخیل هستند از برخورد جدی با آنها در چارچوب قانون خبر داد.

وی بیان داشت: یکی از معضلات اصلی شبکه های توزیع وجود تلفات بالای انرژی است که علت اصلی این مشکل وجود انشعابات غیرمجاز و دست کاری در کنتورهای برق است.

وی با بیان استفتائات علما و مراجع عظام تقلید در این راستا تصریح کرد: مطابق با این استفتائات استفاده از انشعاب های غیرمجاز جایز نیست که برخی عنوان می کنند، حرام و موجب ضمان است.

مهدوی نیا افزود: مطابق با ماده 660 قانون مجازات اسلامی انشعاب غیرمجاز جرم محسوب می شود و با توجه به اینکه سرقت یک عمل غیراخلاقی و همچنین موجب هدررفت بیت المال است شرکت توزیع نیروی برق جنوب کرمان با هماهنگی دستگاه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی و شورای تأمین شهرستان های منطقه اکیپ های جمع آوری انشعابات غیرمجاز را تشکیل داده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته 15 هزار اشتراک غیرمجاز جمع آوری و 15 هزار کنتور دست کاری شده تعویض شده اند که جمع آوری 38 تن کابل غیرمجاز نیز از دیگر اقداماتی هستند که توسط کمیته یاد شده در جنوب کرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل برق جنوب کرمان خبر داد جمع آوری 15 هزار اشتراک غیرمجاز برق در جنوب کرمان

مدیرعامل برق جنوب کرمان خبر داد جمع آوری 15 هزار اشتراک غیرمجاز برق در جنوب کرمان