مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:352015-05-06سياسي

فرماندار قزوین: مجریان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند


وظیفه اصلی مجریان انتخابات این است که با رعایت بی طرفی و امانتداری زمینه حضور گسترده آحاد جامعه در این عرصه سرنوشت ساز را فراهم کنند.

- " از قزوین، سید علی موسوی صبح امروز در همایش تجلیل از شوراهای بخش طارم سفلی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سال جاری اظهار کرد: شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان در برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و همکاری با عوامل اجرایی آن می توانند نقش موثری ایفا کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی همه مجریان انتخابات باید حضور گسترده مردم در این رویداد سرنوشت ساز باشد، افزود: مشارکت فعالانه مردم در انتخابات تقویت امنیت و وحدت ملی را در بر دارد و وظیفه اصلی مجریان انتخابات این است که با رعایت بی طرفی و امانتداری زمینه حضور گسترده آحاد جامعه در این عرصه سرنوشت ساز را فراهم کنند.

فرماندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم آزادند به هر کسی می خواهند رأی دهند و هر کسی که با رأی آنان انتخاب شود اصلح است و تجربه مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران نشان می دهد همواره خیر و برکت در انتخاب مردم بوده است.

موسوی در ادامه، فعالیت های تبلیغاتی و ایجاد شور انتخاباتی را وظیفه احزاب و جریان های سیاسی در زمان قانونی دانست و تصریح کرد: به طور طبیعی هر فردی ممکن است به جریان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قزوین: مجریان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند

فرماندار قزوین: مجریان زمینه حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنند