مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 11:252015-05-06پزشكي

امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان جوانان هلال احمر


رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از امضای تفاهم نامه همکاری با سازمان جوانان هلال احمر به منظور آموزش اعضای جوان این سازمان در زمینه پیشگیری از ابتلا به بیماری ایدز (HIV) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی؛ دکتر محمد مهدی گویا گفت: این تفاهم نامه به منظور آموزش جوانان و آشنایی آن ها با بیماری ایدز امضا شده است و بر اساس این تفاهم نامه جوانان در گروه های مختلف آموزش می بینند و به اعضای دیگر، در تمامی استان های کشور این آموزش ها را انتقال می دهند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: با این تفاهم نامه این امکان وجود خواهد داشت که جوانان علاوه بر آموزش به گروه های همسال خود این آموزش ها را به صورت چهره به چهره به سایر اقشار جامعه نیز انتقال دهند.

وی گفت: جوانان ضمن آموزش، این توانایی را خواهند داشت که با شناسایی افراد واجد شرایط برای انجام آزمایش به آن ها مشاوره های اولیه را بدهند و آن ها را برای آزمایش ترغیب کنند.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت افزود: ترغیب، تسهیل و ترویج فعالیت های آموزشی در قالب برنامه پیشگیری اولیه از ایدز با تاکید بر مشارکت جوانان به منظور کاهش آسیب پذیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان جوانان هلال احمر

امضای تفاهم نامه وزارت بهداشت و سازمان جوانان هلال احمر