مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 10:312015-05-06بين الملل

ترانزیت نخستین محموله مازوت از بندر لنگه به کشورهای جنوبی خلیج فارس


دیر اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه از ترانزیت نخستین محموله مازوت از طریق این بندر به مقصد بنادر کشورهای جنوبی خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو "؛ اسماعیل مکی زاده روز چهارشنبه به خبرنگاران اظهار داشت: این محموله یک هزار تنی از طریق مرز باشماق از کشور عراق وارد کشور شده و پس از حمل جاده ای توسط 37 تانکر در بندر تجاری لنگه به یک کشتی بارگیری شد.

وی خاطرنشان کرد: این کشتی تانکر یک هزار تنی پس از پایان عملیات بارگیری محموله طی یک هفته اخیر، اواخر روز چهاردهم اردیبهشت عازم دبی در کشور امارات شد.

به گفته مکی زاده، علت انتخاب بندر لنگه برای ترانزیت این محموله نفتی فاصله نزدیک آن به بنادر کشور امارات و ارایه خدمات و تسهیلات ویژه به تجار و صاحبان کالا در زمینه فعالیت های بندری می باشد.

این مقام مسوول با اشاره به زیرساخت های ایجاد شده در این بندر به منظور توسعه فعالیت های تجاری به ویژه در بخش کالاهای نفتی گفت: با اجرای فاز اول و دوم طرح توسعه دریایی بندرلنگه، طول موج شکن این بندر از یک هزارو 500 متر به یک هزارو 975 متر و مساحت حوضچه نیز از 10 به 30 هکتار افزایش یافته است.

بندر لنگه با دارا بودن 17 پست اسکله 40 هکتار پس کرانه به عنوان اصلی ترین بندر منطقه غرب هرمزگان در اقتصاد دریایی کشور نقش آفرینی می کند و علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت نخستین محموله مازوت از بندر لنگه به کشورهای جنوبی خلیج فارس

ترانزیت نخستین محموله مازوت از بندر لنگه به کشورهای جنوبی خلیج فارس