مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 08:252015-05-06ورزشي

آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند


مراسم وزن کشی چهار وزن اول رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا سه شنبه شب در شهر دوحه قطر برگزار شد و نمایندگان ایران با شناخت رقبای خود از ساعت 11:30 صبح امروز به مصاف حریفان می روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در وزن 57 کیلوگرم که 14 نفر حضور دارند، یونس سرمستی در دور اول به مصاف ژانگ از چین می رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار ازبکستان (ندیرجان صفراف) و قرقیزستان (نادربیک اوول) روبرو می شود.

مسعود اسماعیل پور در وزن 65 کیلوگرم در دور اول با وراسینگ از سریلانکا روبرو می شود و در دور دوم هم با برنده مبارزه قطر و پاکستان دیدار می کند.

اسماعیل پور در این وزن که 18 نفر حضور دارند، در صورت پیروزی در دور سوم با برنده نمایندگان هند و ازبکستان (روسلان پلی یف) مصاف می دهد.

اما در وزن 86 کیلوگرم علیرضا کریمی دارنده مدال طلای جوانان جهان در دور اول با عظمت دولت بیک بایف (نایب قهرمان جوانان جهان در سال 2014) مبارزه می کند که فینال رقابتهای قهرمانی جوانان جهان یکبار دیگر تکرار خواهد شد.

کریمی در صورت پیروزی با برنده دیدار گون هیوک بوم از کره جنوبی و امیدجان عثمان اف قهرمان آسیا در سال 2013 و نفر سوم بازی های آسیایی ازبکستان روبرو می شود.

در وزن 86 کیلوگرم هم 12 کشتی گیر وزن کشی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند

آزادکاران ایران حریفان خود را شناختند