مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 06:202015-05-06ورزشي

لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان تقدیم دولت شد


ستاد و شورای راهبردی متشکل از متفکرین حوزه ورزش و جوانان تشکیل و لایحه تفکیک این وزارت خانه را تهیه کرده اند.

- وزیر ورزش و امور جوانان گفت: لایحه تفکیک بخش ورزش و امور جوانان این وزارت خانه تقدیم دولت شده که پس از تصویب، به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمود گودرزی شامگاه سه شنبه در نهمین جلسه شورای معاونان و مدیران کل امور مجلس دستگاه های اجرایی که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، افزود: یکی از اشتباهاتی که در گذشته رخ داده تلفیق ورزش و امور جوانان بوده که این دو با یکدیگر همخوانی ندارند و دارای مفهوم جداگانه هستند به طوری که جوانان با حوزه فرا بخشی ارتباط دارد و ورزش یک حوزه کاملا اجرایی است.

گودرزی تصریح کرد: ستاد و شورای راهبردی متشکل از متفکرین حوزه ورزش و جوانان تشکیل و لایحه تفکیک این وزارت خانه را تهیه کرده اند.

وی اظهار داشت: البته در دولت یازدهم اقدامات گسترده ای در حوزه جوانان انجام شده، اما باید بدانیم که اعتبارات این حوزه تنها هفت میلیارد تومان است.

چگونه می توان با این اعتبار برای 18 میلیون جوان ایجاد اشتغال و مسکن تامین کرد؟وزیر ورزش ادامه داد: این در حالی است که 18 وزارت خانه موظف هستند امور جوانان را مورد توجه قرا ردهند، اما خطای برداشتی در این زمینه صورت گرفته که تنها وزارت ورزش باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان تقدیم دولت شد

لایحه تفکیک وزارت ورزش و جوانان تقدیم دولت شد