مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اردیبهشت 1394 ساعت 05:452015-05-06بين الملل

جاش ارنست: به اهمیت جزییات فنی در مذاکرات با ایران کاملا آگاه هستیم


سخنگوی کاخ سفید در ادامه نشست خبری خود گفت به اهمیت جزییات فنی در توافق با ایران کاملا آگاه هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید؛ جاش ارنست گفت: بیش از یک و نیم سال است که گفتگوها جریان دارد و جامعه جهانی و بخصوص ایران، تصمیم هایی بسیار مهم درباره تعهدات خود برای حل و فصل مسئله از طریق دیپلماسی گرفته اند.

رییس جمهور و جامعه جهانی اقدامی قاطع انجام داده اند و ما نیز انتظارات خود را به صورت روشن برای بستن همه راه های ایران برای رسیدن به سلاح اتمی و سخت گیرانه ترین بازرسی ها و نظارت هایی که تاکنون بر برنامه اتمی یک کشور برقرار شده است، بیان کرده ایم.

وی ادامه داد این چیزی است که آمریکا و جامعه جهانی در این توافق خواستارش هستند و هنوز جزییات بسیار مهمی هست که باید روی آن کار کرد.

با این حال، ما همچنان امیدواریم که بتوانیم این مذاکرات را تا سی ام ژوئن با موفقیت به پایان برسانیم زیرا حل و فصل مسئله به این شکل و جلوگیری از رسیدن ایران به سلاح اتمی با کمک دیپلماسی بهترین راه است.

ارنست گفت چیزی که ما درباره آن تلاش می کنیم، پایان این مذاکرات است و حتی این هفته نیز، کارشناسان فنی با همتایان ایرانی خود در تماس بودند و به کار روی بسیاری از مسائل که بسیار نیز فنی هستند، ادامه داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاش ارنست: به اهمیت جزییات فنی در مذاکرات با ایران کاملا آگاه هستیم

جاش ارنست: به اهمیت جزییات فنی در مذاکرات با ایران کاملا آگاه هستیم